ساخت، طراحی و معرفی انواع دوربین مداربسته

ساخت، طراحی و معرفی انواع دوربین مداربسته

ساخت، طراحی و معرفی انواع دوربین مداربسته

ساخت، طراحی و معرفی انواع دوربین مداربسته

دوربین یاب چیست

کوچک کننده بینی

 

دیگر کسی بدون اجازه شما نمیتواند از شما مخفیانه فیلم و عکس بگیرد.
با توجه به تولید دوربین های مخفی که در وسایل مختلف مانند عینک ، خوکار ، ساعت مچی ، کلاه و … جاسازی می شوند ، شما هر لحظه ممکن است ، بدون اینکه متوجه باشید ، جلوی یک لنز دوربین مداربسته قرار گرفته باشید.
در مکان هایی که باید حریم خصوصی شما حفظ شود این مساله اهمیت خاصی دارد .مانند اتاق های پرو ،هتل ها ، استخر ها ،آرایشگاه ها و سالن های ورزشی زنانه و
به همین خاطر دستگاه های نسبتا” کوچکی که از اندازه یک ریموت کنترل اتومبیل تصویری تا اندازه یک موبایل یا بیسیم می باشند تولید و در دسترس عموم قرار گرفته است .
البته چند سالی است که صاحبان فروشگاه ، شرکت ها و مراکز عمومی از تابلو و یا برچسب های مخصوصی با این عنوان استفاده میکنند “” این مکان با دوربین مداربسته کنترل می شود”" یا “” در این مکان دوربین مداربسته نصب شده است و به سیستم های نظارت تصویری مجهز است”" .

کپی برداری جهت انتشار در نت فقط با اجازه مستقیم از منبع: www.igm.blogfa.com مجاز است

 

اما آیا همه به وظیفه خود عمل میکنند ؟
آیا همه از دوربین های مداربسته استفاده مناسب میکنند یا ممکن است…؟

کافی است دستگاه را روشن کنید و با آن به جستجو بپردازید . با چشمک زدن چراغ دستگاه متوجه می شوید که به دوربین نزدیک شده اید و پس از ثابت شدن چراغ متوجه می شوید که به محل دقیق نصب دوربین مداربسته رسیده اید.
می توانید آنرا روی حالت با صدا قرار دهید و با نزدیک شدن شما به دوربین با شنیدن ملودی و یا آلارم متوجه مکان دقیق دوربین یا میکروفون شوید.
این دستگاه به فرکانسی که دوربین ها و یا میکروفون های بیسیم ارسال میکنند ،حساس است . حال ممکن است فکر کنید خب مگر همه دوربین های نصب شده بیسیم هستند تا از فرکانس بیسیم ارسالی دستگاه محل دوربین مخفی را تشخیص دهد.
این سوال مهمی است که شما باید از فروشنده این دستگاه ها بپرسید و سعی کنید دستگاهی خریداری نمایید که قابلیت تشخیص و جستجوی دوربین های با سیم و معمولی که فرکانس بی سیم از خود ارسال نمیکنند را نیز داشته باشند


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد