ساخت، طراحی و معرفی انواع دوربین مداربسته

ساخت، طراحی و معرفی انواع دوربین مداربسته

ساخت، طراحی و معرفی انواع دوربین مداربسته

ساخت، طراحی و معرفی انواع دوربین مداربسته

برق پشیبان ( یو پی اس

بندانداز

با توجه به اهمیت سیستم های مداربسته در هر سازمان و نیاز این سیستمها به ولتاژ ۲۲۰ ولت بدون تناوب و قطعی بنا براین بادرنظر گرفتن تعداد دوربین های هر مجموعه و مقدار جریان مصرفی پس از محاسبه و طراحی – سیستم های یو پی اس نصب و راه اندازی خواهد شد.

بادرنظر گرفتن تعداد دوربین های هر مجموعه و مقدار جریان مصرفی پس از محاسبه و طراحی – سیستم های یو پی اس با توان های مختلف ۱-۲-۳ کیلووات به عنوان برق اضطراری و پشتیبان نصب و راه اندازی خواهد شد.

 کپی برداری جهت انتشار در نت فقط با اجازه مستقیم از منبع: www.igm.blogfa.com مجاز است

همچنین به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار به سیستم ها و همچنین عدم قطعی تصاویر به لحاظ نظافت ویا حرکت متعلقات ذخیره ساز مداربسته  – معمولا کلیه قطعات مانند : ترانس ها -دی وی ار -مانیتور- سیستمهای جانبی  انتقال تصویر -کیبرد موس و یو پی اس (برق اضطراری) در یک محفظه کمد مانند فلزی به نام رک قرار میگیرد.

 

واحد اندازه گیری رگ “یونیت” است .مثلا برای سیستم های مداربسته بانک ها معمولا از رک ۶۴ یونیت استفاده میشود که در حدود ۲ متر است.

 

معمولا رک ها دارای درب شیشه ای با قفل مکانیکی یا الکترونیکی می باشد.ضمنا طبقات متحرک بوده و به راحتی به نسبت اندازه دستگاه فاصله آنها قابل تغییر است. همچنین دارای فن خنک کننده به منظور جلوگیری از گرمای بیش از حد وسایل الکترونیکی داخل آن و چرخ جهت  جابجایی میباشد.

 

چنانچه در منطقه ای قطع برق زیاد باشد می توان از یو پی اس هایی با کیلو وات بالا مثلا ۱۰-۱۰۰ کیلو وات استفاده نمود و کلیه وسایل الکترونیکی کارگاه یا کارخانه را به آن متصل نمود


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد