ساخت، طراحی و معرفی انواع دوربین مداربسته

ساخت، طراحی و معرفی انواع دوربین مداربسته

ساخت، طراحی و معرفی انواع دوربین مداربسته

ساخت، طراحی و معرفی انواع دوربین مداربسته

آشنایی با انواع موتورهای کرکره

دستگاه ترک سیگار

 

آشنایی با انواع موتورهای کرکره

سانترال: موتورهای کرکره سانترال (سنترال) به همراه کاسه فنر ترکیب بسیار قوی و مناسبی برای لیفت کردن کرکره های سنگین قدیمی و همچنین کرکره های تیغه آلومینیومی به وجود می آورد. متداول ترین رنج برای این موتورها موتور 140نیوتن متر میباشد که برای کرکره هایی تا وزن حدود 200 کیلوگرم مناسب هستند اما رنج های 280 و 450 کیلوگرم نیز موجود میباشد. از دیگر مزیت های این موتورها سادگی باز و بسته کردن کرکره در زمان قطع برق میباشد که با خلاص کردن موتور و با کمک کاسه فنر کرکره به راحتی و با دست بالا و پایین می رود. از جمله برند های پر مصرف برای این نوع موتورها پوژول (اسپانیا). کب (ایتالیا). ای سی ام (ایتالیا و چین). کوییکو (چین). نایس و ... می باشند.

کپی برداری جهت انتشار در نت فقط با اجازه مستقیم از منبع: www.igm.blogfa.com مجاز است

 

 تیوبلار: این نوع موتورها که به دلیل داخل شدن در لوله (تیوب) تیوبلار نامیده می شوند از نظر سادگی نصب مورد علاقه نصابان میباشد. همچنین رنج متنوع گشتاور این موتورها استفاده آن در ابعاد کرکره مختلف از شاتر پنجره (10 نیوتون متر) تا دربهای بزرگ (320 نیوتون متر) را رایج کرده است. این موتورها در زمان قطع برق به وسیله ی دسته خلاص کن و چرخاندن یک هندل می توانند کرکره را به صورت دستی بالا و پایین ببرند. از جمله برند های پر مصرف برای این نوع موتورها بارزانته (ایتالیا). ای سی ام (ایتالیا و چین). کوییکو (چین). توربو (چین). اسمارت (چین) و ... می باشند.

 

ساید: این نوع موتورها که بسیار قوی تر از دو نوع قبل می باشند به دلیل نصب شدن در کنار درب به موتوهای ساید معروف شده اند. این موتورها که از رنج 300 کیلو گرم تا 1500 کیلوگرم را پوشش می دهند معمولا در درب های بزرگ و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از مدل های موتور ساید به همراه یو پی اس (برق اضطراری، باطری) عرضه می شوند تا نگرانی ها در مورد قطع برق را مرتفع سازند. از جمله برند های پر مصرف برای این نوع موتورها بارزانته (ایتالیا). اورال (چین). کوییکو (چین). اس تی سی (چین) و ... می باشند


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد